Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    a. pisemnie na adres firmy: Funlandia Sp. z o.o. ul. Letnicka 2 lok. 6, 80-536 Gdańsk;
    b. w formie elektronicznej na adres: biuro@milimaligdansk.pl;
    c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 792 280 634.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    a. numeru zamówienia;
    b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności usługi z umową (wady);
    c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
    d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    e. danych kontaktowych składającego reklamację;
    f. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  2. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem .

Skrócona polityka reklamacji