§ 1 WPROWADZENIE
1.1. Bawialnia Milimali położona przy ul. Letnickiej 2, lok. 6, 80-536 Gdańsk (dalej jako: “Milimali”) to przestrzeń zabawowa, przeznaczona zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych, w ramach której funkcjonują:
a. Strefa Malucha.
b. Strefa Zabawy.
c. Strefa gastronomiczna.
d. Strefy ogólnodostępna, w tym recepcja.
1.2. Podmiotem odpowiedzialnym i prowadzącym Milimali jest spółka pod firmą Funlandia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Jarnołtówku 19A, 48-267 Jarnołtówek, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001061045, REGON: 388949500, NIP: 7532460680 (dalej jako „Spółka”).


§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Regulamin reguluje zasady obowiązujące wszystkie osoby przebywające na terenie Milimali (dalej jako
„Klienci”), co obejmuje zarówno osoby zawierające umowę o świadczenie usług w Milimali ze Spółką, jak również osoby przebywające na terenie Milimali na zaproszenie tych osób (np. goście imprezy okolicznościowej) lub pod ich opieką (w przypadku małoletnich). Ilekroć mowa jest o Kliencie, który jest osobą małoletnią, osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie i wykonywanie zobowiązań wynikających z Regulaminu w danym zakresie jest rodzic, opiekun prawny lub osoba sprawująca opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem.
2.2. Spółka świadczy na rzecz Klientów usługi obejmujące udostępnienie przestrzeni Milimali do korzystania zgodnie z jej przeznaczeniem, w tym usługi dodatkowe takie jak m.in. organizacja przyjęć urodzinowych, warsztatów czy imprez okolicznościowych. Zasady świadczenia usług dodatkowych mogą określać dodatkowe regulaminy lub załączniki do Regulaminu.
2.3. Ze względów bezpieczeństwa oraz z uwagi na komfort Klientów, liczba osób mogących jednocześnie korzystać z Milimali jest ograniczona. Wobec powyższego, Spółka zastrzega prawo do odmowy umożliwienia korzystania z Milimali poszczególnym osobom w przypadku osiągnięcia ustalonych ograniczeń.
2.4. Spółka zastrzega prawo do rezerwacji całego terenu Milimali lub jego poszczególnych części na specjalne wydarzenia, co oznacza, że w danym zakresie korzystanie z Milimali może nie być możliwe. Informacja o tego rodzaju ograniczeniach widoczna jest w recepcji Milimali. W razie skorzystania z Milimali przez Klienta pomimo informacji o ograniczeniach, Klientowi z tego tytułu nie przysługuje prawo do zwrotu części lub całości uiszczonej opłaty.
2.5. Spółka zastrzega prawo do całkowitego wyłączenia z użytku konkretnych atrakcji w przypadku, gdy jest to konieczne, w szczególności w przypadku, gdy ulegną one awarii lub wymagają konserwacji albo naprawy.
2.6. W przypadku nieplanowanego wyłączenia z użytku konkretnych atrakcji w przypadku zdarzeń losowych (np. awarii, wypadków) lub ze względów bezpieczeństwa, Klientowi z tego tytułu nie przysługuje prawo do zwrotu części lub całości uiszczonej opłaty. Indywidualne przypadki w tym zakresie będą rozstrzygane w trybie reklamacji zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
2.7. Niedozwolone jest umieszczanie na terenie Milimali jakichkolwiek reklam, ogłoszeń lub innych tego rodzaju materiałów bez uprzedniej zgody pracowników Milimali (dalej jako: „Personel”) lub Spółki.
2.8. Klient ma obowiązek niezwłocznego zgłaszania Personelowi:
a. wszelkich wypadków,
b. zauważonych awarii lub problemów z funkcjonowaniem wyposażenia Milimali,
c. wszelkich naruszeń Regulaminu,
d. niebezpiecznych, niestosownych lub niewłaściwych zachowań innych Klientów.

§ 3 ZASADY KORZYSTANIA Z MILIMALI
3.1. Osoba korzystająca z Milimali ma obowiązek korzystać z wyposażenia Milimali w sposób prawidłowy, zgodny z przeznaczeniem danego elementu wyposażenia i instrukcją jego użytkowania.
3.2. Osoba korzystająca z Milimali ma obowiązek stosować się do poleceń Personelu, które mogą być wydawane w szczególności w zakresie bezpieczeństwa oraz sposobu korzystania z Milimali. Polecenia Personelu mogą dotyczyć w szczególności zmiany sposobu korzystania z Milimali, opuszczenia konkretnych miejsc, jak również zaniechania określonych czynności.
3.3. Osoba korzystająca z Milimali powinna być w ubraniu umożliwiającym nieskrępowaną i bezpieczną zabawę, nie zawierającym luźnych elementów lub takich, które mogą utknąć albo uszkodzić się w czasie korzystania z Milimali, bez biżuterii i zegarków. W czasie korzystania z Milimali kieszenie w ubraniach powinny być opróżnione. Jeżeli nie jest to wymagane dla bezpiecznej zabawy, zalecane jest korzystanie z Milimali bez okularów.
3.4. Osoba korzystająca z Milimali ma obowiązek posiadania czystych skarpetek na zmianę. Zakazane jest korzystanie z Milimali w obuwiu lub boso. Powyższe nie dotyczy strefy gastronomicznej, w której można przebywać w obuwiu pod warunkiem założenia specjalnych ochraniaczy.
3.5. W ramach strefy ogólnodostępnej Milimali udostępnia Klientom nieodpłatnie szafki, w których Klienci mogą przechowywać odzież wierzchnią, obuwie, torby i inne przedmioty, których wnoszenie na teren Milimali jest zakazane.
3.6. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności w sytuacji powzięcia informacji lub wątpliwości co do zgodności korzystania z szafek z Regulaminem, Personel jest uprawniony do otwierania szafek celem sprawdzenia ich zawartości, przy czym w miarę możliwości w pierwszej kolejności Personel zobowiąże osobę korzystającą z danej szafki do okazania jej zawartości.
3.7. Z uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim korzystającym z Milimali, Personel ma prawo od odmowy wstępu do Milimali lub do wyproszenia z Milimali osoby:
a. która posiada widoczne objawy problemów ze zdrowiem (katar, kaszel, gorączka, wysypka etc.) Z troski o bezpieczeństwo wszystkich Użytkowników, przebywających,
b. osobie, której stan lub zachowania wskazuje w sposób jednoznaczny na znajdowanie się pod wpływem alkoholu, substancji odurzających lub innych podobnych,
c. małoletnich, którzy wykazują zachowania agresywne, niszczą wyposażenie Milimali, uporczywie zakłócają zabawę innych Klientów, etc.,
d. osobie naruszającej postanowienia Regulaminu.

3.8. Klient ma obowiązek w sposób odpowiedni zabezpieczyć swoje rzeczy osobiste.
3.9. Osoba korzystająca z Milimali zobowiązana jest niezwłocznie przekazać do Personelu rzeczy osobiste znalezione na terenie Milimali. Spółka wyda znalezioną rzecz jej właścicielowi po uprawdopodobnieniu, że należy ona do właściciela. Pozostawiona rzecz po upływie 30 dni od jej znalezienia traktowana jest jako rzecz, którą właściciel porzucił z zamiarem wyzbycia się własności. W takiej sytuacji Spółka ma prawo dowolnie rozporządzić rzeczą, w tym w szczególności przekazać ją na rzecz organizacji charytatywnej lub osób potrzebujących.
3.10. Zabrania się pozostawiania w szafkach przedmiotów niebezpiecznych (w szczególności niosących ryzyko powstania pożaru, wybuchu, zalania, zanieczyszczenia). Przedmioty wartościowe powinny być pozostawienie przez Klienta w domu lub innym bezpiecznym miejscu.
3.11. Na terenie Milimali istnieje bezwzględny zakaz:
a. wnoszenia lub posiadania broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
b. wnoszenia, posiadania lub spożywania albo zażywania odpowiednio alkoholu, narkotyków,
środków odurzających i innych o podobnych skutkach działania,
c. palenia wyrobów tytoniowych oraz korzystania z tzw. e-papierosów,
d. wnoszenia i spożywania własnego jedzenia i napojów, z wyłączeniem posiłków i napojów, których spożycie jest konieczne ze względu na wiek lub stan zdrowia Klienta, przy czym Klient powinien o tym fakcie uprzedzić Personel przed rozpoczęciem korzystania z Milimali,
e. wnoszenia lub posiadania wszelkich przedmiotów mogących spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia osób przebywających na terenie Milimali, jak również dla mienia znajdującego się na terenie Milimali, w tym materiałów niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia, o uciążliwym zapachu, łatwopalnych, wybuchowych, a także innych zabronionych przez prawo,
f. korzystania z jedzenia i napojów kupionych w strefie gastronomicznej poza strefą gastronomiczną,
g. żucia gum;
h. nieobyczajnego zachowania, używania wulgarnych i obraźliwych słów;
i. wprowadzania zwierząt, z wyjątkiem zwierząt wspomagających (np. psów przewodników), przy czym tego rodzaju sytuacja wymaga uprzedniego uzgodnienia z Personelem przed rozpoczęciem korzystania z Milimali.
3.12. Rodzic, opiekun prawny lub osoba sprawująca opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem, zobowiązana jest do zapoznania małoletniego z informacjami zawartymi w Regulaminie oraz z zasadami korzystania z Milimali, z uwzględnieniem stopnia jego rozwoju oraz zdolności fizycznych oraz intelektualnych. Osoba, o której mowa powyżej, jest odpowiedzialna za sprawowanie nadzoru nad małoletnim korzystającym z Milimali.
3.13. Korzystanie przez dzieci z Milimali odbywa się za zgodą i na wyłączną odpowiedzialność rodzica lub opiekuna prawnego lub osoby sprawującej opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem.
3.14. Strefa Malucha przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 0 do 3 roku życia.
3.15. Strefa Zabawy przeznaczona jest dla dzieci od 0 do 8 roku życia (dzieci, które nie ukończyły 8 roku
życia).

3.16. Dzieci, które nie ukończyły 3 lat mogą korzystać z atrakcji Milimali wyłącznie pod opieką rodzica, opiekuna prawnego lub osoby sprawującej opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem.
3.17. Dzieci, który ukończyły 3 lata mogą korzystać z atrakcji Milimali także samodzielnie. Samodzielnie korzystanie z atrakcji Milimali wymaga uprzedniego złożenia przez rodzica, opiekuna prawnego lub osoby sprawującej opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem, pisemnej zgody zgodnie z formularzem udostępnionym przez Personel. W warunkach, o których mowa powyżej, samodzielnie korzystanie z atrakcji Milimali następuje na wyłączną odpowiedzialność rodzica, opiekuna prawnego lub osoby sprawującej opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem.
3.18. Personel jest uprawniony do weryfikacji wieku dziecka w szczególności w przypadku, gdy istnieją wątpliwości co do prawdziwości oświadczenia składanego w tym zakresie przez Klienta.


§ 4 PŁATNOŚCI – BILETY I KARNETY

4.1. Korzystanie z Milimali jest odpłatne. Wysokość opłat za korzystanie z Milimali określona jest w cenniku usług świadczonych w Milimali (dalej jako: „Cennik”), udostępnionym w recepcji Milimali oraz na stronie internetowej pod adresem: www.milimaligdansk.pl.
4.2. Sprzedaż biletów uprawniających do korzystania z Milimali prowadzona jest stacjonarnie oraz on-line na stronie internetowej pod adresem: www.milimaligdansk.pl.
4.3. Bilet zapisywany jest na elektronicznej karcie (dalej jako: „Karta”). Karta stanowi kartę dostępu określającą czas pobytu w Milimali.
4.4. Czas pobytu liczony jest od momentu zakupienia biletu przez Klienta do momentu zwrócenia Karty Personelowi.
4.5. W przypadku nabycia biletu dla osoby małoletniej, prawo do bezpłatnego wejścia na teren Milimali nabywa jedna osoba dorosła, będąca rodzicem, opiekunem prawnym lub osobą sprawującą opiekę nad małoletnim korzystającym z Milimali zgodnie ze złożonym oświadczeniem.
4.6. W przypadku niewykorzystania biletu, jak również niewykorzystania opłaconego czasu, Klientowi z tego tytułu nie przysługuje prawo do zwrotu części lub całości uiszczonej opłaty.
4.7. Istnieje możliwość zakupienia karnetów uprawniających do wielokrotnego wejścia na teren Milimali (dalej jako: „Karnet”). Opłata za wydanie Karnetów ustalana jest zgodnie z Cennikiem.
4.8. Karnety są imienne i ważne przez określoną na Karnecie liczbę dni począwszy od dnia zakupu.
4.9. W przypadku niewykorzystania Karnetu w części lub w całości Klientowi z tego tytułu nie przysługuje prawo do zwrotu części lub całości uiszczonej opłaty.
4.10. W przypadku przekroczenia czasu pobytu w Milimali wynikającego z biletu, za każdą dodatkową minutę pobrana zostanie opłata w kwocie określonej w Cenniku, do zapłaty której zobowiązany jest Klient.
4.11. Spółka zapewnia możliwość wystawienia faktury. W przypadku zamiaru dokonania transakcji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadania zamiaru otrzymania faktury, konieczne jest zaznaczenie podanie numeru NIP przy składaniu i opłacaniu zamówienia. W przeciwnym wypadku po zrealizowaniu transakcji nie będzie możliwe wygenerowanie faktury zawierającej numer NIP nabywcy. Transakcja dokonana przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej albo bez podania numeru NIP przy składaniu i opłacaniu zamówienia, będzie mogła zostać

udokumentowana fakturą niezawierającą numeru NIP nabywcy na jego żądanie zgłoszone w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dokonano transakcji.


§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
5.1. Korzystanie z Milimali wiąże się z ryzykiem powstania urazów i uszkodzeń ciała. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za urazy i uszkodzenia w mieniu będące następstwem okoliczności, za które Spółka nie odpowiada na zasadach ogólnych. Klienci korzystają z infrastruktury Milimali na własną odpowiedzialność, w tym na odpowiedzialność rodzica albo opiekuna w przypadku małoletnich.
5.2. Za szkody i zniszczenia w Milimali, powstałe w szczególności wyniku nieprzestrzegania Regulaminu, każdy Klient odpowiada osobiście do wysokości rzeczywistych kosztów usunięcia szkody lub naprawy zniszczenia.
5.3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szafkach.
5.4. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste Klienta pozostawione bez opieki, zgubione lub uszkodzone na terenie Milimali.
5.5. Za zgubienie, uszkodzenie lub zniszczenie Karty naliczona zostanie opłata dodatkowa w wysokości 60,00 zł.
5.6. W przypadku zagubienia Karnetu możliwe jest wydanie jego duplikatu za opłatą w wysokości 20,00 zł.
5.7. W przypadku spowodowania trudnych do usunięcia zabrudzeń na terenie Milimali, Klient odpowiedzialny za ich powstanie zobowiązany jest do zapłaty opłaty w wysokości 50,00 zł.
5.8. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Milimali będące skutkiem siły wyższej lub wywołane okolicznościami niezależnymi od Spółki.


§ 6 REKLAMACJE
6.1. Z zastrzeżeniem uprawnień Klientów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów, wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych w Milimali powinny być zgłaszane przez Klientów w miarę możliwości w terminie 14 dni od dnia świadczenia usługi w Milimali w celu umożliwienia zebrania niezbędnych informacji do rozpatrzenia reklamacji.
6.2. Reklamacja powinna być złożona przez Klienta na piśmie w recepcji Milimali lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej biuro@milimaligdansk.pl, lub pocztą tradycyjną na adres rejestrowy Spółki.
6.3. Reklamacja powinna zawierać:
a. imię i nazwisko Klienta,
b. dane kontaktowe Klienta (adres poczty elektronicznej Klienta i/lub numer telefonu Klienta i/lub adres korespondencyjny Klienta),
c. datę świadczenia usługi i jej rodzaj,
d. opis sytuacji, którą reklamuje Klient,
e. żądanie Klienta.
6.4. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wystarczających informacji do jej rozpatrzenia, Spółka ma prawo wezwać Klienta do ich uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.

6.5. Spółka rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania poprzez udzielenie Klientowi stosownej odpowiedzi listem poleconym lub pocztą elektroniczną w zależności od formy przekazania reklamacji przez Klienta i wskazanego przez Klienta sposobu dalszej komunikacji w sprawie reklamacji.
6.6. Usługi świadczone w Milimali mają oznaczony dzień świadczenia i dotyczą usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, wobec czego stosownie do przepisu art. 38 ust. 1 pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.) Klientom nie przysługuje prawo do odstąpienia umowy, o którym mowa w przepisie art. 27 ust. 1 powołanej ustawy.


§ 7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

7.1. Administratorem danych osobowych przekazywanych i przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług w Milimali jest Funlandia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Jarnołtówku 19A, 48-267 Jarnołtówek, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001061045, REGON: 388949500, NIP: 7532460680
7.2. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się ze Spółką drogą elektroniczną, wysyłając e-mail pod adres: biuro@funlandia.pl lub pisemnie na adres Jarnołtówek 19A, 48-267 Jarnołtówek.
7.3. Zasady przetwarzania danych osobowych (klauzula informacyjna) przedstawia załącznik nr 2 do Regulaminu.


§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Regulamin obowiązuje od dnia 30 maja 2024 roku.
8.2. Treść Regulaminu dostępna jest w na stronie internetowej www.milimaligdansk.pl, w recepcji Milimali oraz poprzez wywieszenie w Milimali.
8.3. Wejście na teren Milimali jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się
z Regulaminem, regulaminami dotyczącymi usług dodatkowych oraz cennikiem, a także pełną akceptacją wszystkich postanowień w nich zawartych. Osoba, która nie akceptuje zasad obowiązujących w Milimali, powinna niezwłocznie opuścić Milimali.
8.4. Postanowienia Regulaminu mogą być uzupełniane treścią innych regulaminów dotyczących usług dodatkowych, w szczególności dotyczących konkretnych usług i atrakcji dostępnych w ramach Milimali. W przypadku wprowadzenia regulaminów szczegółowych postanowienia Regulaminu pozostają w mocy i nadal są wiążące, chyba że regulamin szczegółowy stanowi odmiennie.
8.5. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu oraz regulaminów szczegółowych z ważnych powodów, w tym w szczególności zmian w przepisach prawa, wykonania obowiązków wynikających z wyroków sądowych lub decyzji administracyjnych, zmian organizacyjnych, wprowadzenia nowych lub zaprzestania świadczenia usług.
8.6. O planowanej zmianie Regulaminu Spółka zawiadomi poprzez wywieszenie nowego Regulaminu bądź regulaminów szczegółowych w Milimali, a także poprzez ich udostępnienie na stronie internetowej www.milimaligdansk.pl. Powyższe nastąpi nie później niż na 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
8.7. Spółka zastrzega sobie możliwość zmiany cennika. Ewentualne zmiany cennika nie wpływają na uprzednio wykupione usługi i zawarte umowy. O zmianie cennika Spółka zawiadomi poprzez wywieszenie nowego cennika w Milimali, a także poprzez jego udostępnienie na stronie internetowej www.milimaligdansk.pl.

Regulamin bawialni MILIMALI